Cilj radionica bio je da ukaze ucenicima nizih razreda pomenutih skola, kako da postuju i primjenjuju pravila saobracaja, da se podigne nivo svijesti saobracajne kulture kod mladje djece i podigne nivo njihove bezbjednosti kao ucesnika u saobracaju.
Koncept radionica bio je interaktivan, tako da su djeca iznosila svoja znanja i zapazanja o saobracajnim propisima, ali im je isto tako skrenuta paznja na odredjene greske koje oni prave kao ucesnici u saobracaju.
Posebno je istaknuta vaznost postovanja i znacenja saobracajnih znakova, zatim svjetlosnih saobracajnih znakova (semafora), kao i to gdje treba i na koji nacin prelaziti kolovoz i koristiti trotoare za kretanje pjesaka.
Takodje, tokom dijaloga sa ucenicima istakli smo vaznost postovanja pravila saobracaja od strane vozaca kao ucesnika u saobracaju, s posebnim akcentom na njihov odnos prema pjesacima, biciklistima, starijim osobama, koristenja sigurnosnih pojaseva i zabranu upotrebu telefona u toku voznje.
Aktivnost je realizovana u okviru projekta “ Mislim i pazim u saobracaju“, koji je finansijski podrzan od strane Ministarstva saobracaja i pomorstva.