Poljoprivrednicima je potreban brend

Centar kreativnih vjestina je danas u Opstini Petnjica sproveo izstrazivanje focus grupu za poljoprivrednike i njihove proizvode, u okviru projekta “Plasman domacih poljoprivrednih proizvoda-izazovi i sanse”, podrzanog od strane Ministarstva poljoprivrede i ruralnog razvoja.

U okviru ove aktivnosti poljoprivredni proizvodjaci su imali priliku da istaknu svoje stavove o poljoprivrednim proizvodima koji bi bili brend sa sjevera Crne Gore.

Tokom sastanka, poljoprivrednici iz Petnjice su naglasili da je glavni nedostaci poljoprivrednika sa njihovog podrucja upravo nedostatak brenda proizvoda, poteskoce sa plasmanom proizvoda i nedostatak mlade snage ali i motivacija mladih da ostanu na tom prostoru i bave se poljoprivredom.

Na kraju je konstatovano da se mora pronaci nacin da se podstaknu mladi da se bave poljoprivredom te da Ministartvo poljoprivrede i ruralnog razvoja mora da pronadje odgovarajuci mehanizam kojim ce se štititi interesi poljoprivrednika sa posebnim akcentom na odrzivost poljoprivrednih proizvoda.

 

Ostavi komentar